några timmar på arlanda...

Japp, jag har nu hängt på arlanda i ca 4 timmar och nu är planet försenat oxå...härligt. Tyckte som att jag väntat nog redan men men sånt är livet. Jag försökte flörta mig till ett biljettbyte med sas så jag skulle fått flyga hem med det tidigare flyget men han ville ha 2600 svenska riksdaler för det...jag skrattade och lämnade luckan och bestämde mig raskt för en kväll på arlanda ;) kursen har iaf varit jättebra, lärt mig massor och känner att jag har en mkt bättre förståelse för saker nu. Ska skriva mer om det en annan gång. Jag vill gå på många flera kurser, att lära sig är ju roligt! :) :) men nu vill jag hem...längtar faktiskt hem. Vi ses! Och ser det här inlägget konstigt ut? Kan bero på att jag mobilbloggar...SÅ roligt har jag det här på arlanda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0