Jul och Nyår

Ja, julafton har åter igen kommit och gått.. slås varje år av att det verkligen inte är som när man var liten..spänningen och förväntan är inte riktigt samma längre. Även om det är roligt med barn som är med :D
Det var jag, mamma, matte, anna, max, hampuz och zixten som firade hemma i Lit. Det var en bra jul trots allt. Men han saknades. Det kommer han alltid att göra.

   
Tomten var ju inte med oss i år så vi gjorde en variant där tomten lämnade säcken på bron..och även det var ju väääldigt spännande och lite läskigt sådär..

  
Utdelningsdags!


Det var ju lite svårt det här med att dela ut julklappar..alla som hade en etikett som börjar på H var ju tyvärr inte till Hampuz.. ;)


Helt oslagbar bild, Hampuz har fått en ambulansbil som Max så gärna ville leka med..så med handen på hakan och surminen visar han att han inte är helt nöjd..medan brorsan är superglad i bakgrunden med en annan julklapp, hahaha!!

Även jag är nöjd och glad för mina klappar. Jag hade varit rätt snäll i år tror jag :)

Nyårsafton "firade" jag hemma med mamma. Det var bara hon och jag. Och som det underbara sällskap jag är så somnade jag i soffan och mamma väcker mig kvart i tolv och frågar om jag vill vara med när det blir nytt år..haha, jag var sååå trött. Men jag hann ;)

Så mina vänner, lite i efterskott

God Jul och Gott Nytt År


Kommentarer
Postat av: Kristina

Men du, hur gammal är zixten nu egentligen? Du måste ju ge han nått mirakelmedel;)

2012-01-05 @ 22:04:26
Postat av: Hannah

Hahaha, han blir 17 nu i april då.. frisk och pigg än så länge om än lite gråare än när du såg han sist kanske ;)

2012-01-06 @ 16:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0